PLDM în topul partidelor care au cheltuit deja bani în campania electorală - circa 1,1 milioane lei, urmat de PCRM cu 300 mii lei. PL şi AMN nu au cheltuit nimic

marți, 17 august 2010

PLDM în topul partidelor care au cheltuit deja bani în campania electorală - circa 1,1 milioane lei, urmat de PCRM cu 300 mii lei. PL şi AMN nu au cheltuit nimic
Foto: UNIMEDIA

De la începutul campaniei electorale pentru Referendumul republican constituţional din 5 septembrie, Partidul Liberal Democrat a cheltuit peste 1,1 milioane lei. Acesta este urmat de Partidul Comuniştilor cu 300 mii lei. Conform declaraţiilor depuse la Comisia Electorală Centrală, PLDM a avut încasări de 1.14 milioane lei, iar PCRM a avut un venit de 350 mii lei.

Totodată, Partidul Popular Creştin Democrat a cheltuit circa 9200 lei, sumă ce reflectă toţi banii încasaţi, Mişcarea Acţiunea Europeană 6500 din cei peste 800 mii venit, iar Partidul Democrat 2300 din 20 mii lei.


Alianţa „MOLDOVA NOASTRĂ”, Partidul Liberal, Partidul Naţional Liberal, Partidul Republican, Partidul Ecologist „Alianţa Verde din Moldova”, Partidul Umanist şi Partidul „Moldova Unită-Единая Молдова” au declarat că nu au avut venituri şi respectiv nu au cheltuit nici un leu în campania electorală. 

Pe lângă aceştia, există şi participanţi la referendum care nu au prezentat rapoartele financiare în termenul stabilit: Mişcarea social-politică Republicană „RAVNOPRAVIE”; Partidul Popular Republican; Partidul Politic „Partidul Socialiştilor din Moldova „Patria-Rodina”; Partidul Conservator; Partidul Politic „PENTRU NEAM ŞI ŢARĂ”; Mişcarea social-politică a Romilor din Republica Moldova; Partidul Naţional Român; Partidul Muncii; Mişcarea social-politică „Forţa Nouă”.

UNIMEDIA precizează că, în conformitate cu prevederile Codului Electoral, participanţii la Referendumul republican constituţional din 5 septembrie 2010 trebuie să prezinte, la fiecare după două săptămâni de la data înregistrării la CEC, un raport financiar privind veniturile şi cheltuielile în campania electorală. 

Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: