Licența TVR a fost retrasă la comanda lui Plahotniuc. 85% din publicitatea tv trece prin Casa Media, care aparține tot lui Plahotniuc, susține fostul director al 2Plus

miercuri, 18 august 2010

Licența TVR a fost retrasă la comanda lui Plahotniuc. 85% din publicitatea tv trece prin Casa Media, care aparține tot lui Plahotniuc, susține fostul director al 2Plus
Foto: voceabasarabiei.net

85% din publicitatea tv din Republica Moldova trece prin Casa Media, care aparține omului de afaceri Vladimir Plahotniuc. Acuzația aparține fostului director al televiziunii 2Plus, Răzvan Paveliu.

"Am fost chemat de Plahotniuc şi rugat să particip la concursul CCA atunci când licenţa TVR a fost retrasă, iar decizia luată de CCA avea să fie aşa cum trebuie, deoarece așa m-a asigurat că se va întâmpla. Mi-a promis că o să fie investiţii în 2Plus, dar nu a fost nimic. Am corespondenţa cu Plahotniuc. L-am văzut pe Gorincioi de câte ori a intrat şi a ieşit de la Plahotniuc. Vor mai veni şi oameni din Romania care vor confirma acest lucru", susține Paveliu.

Fostul director al 2Plus susține că "prin acțiuni de raider a fost luată licenţa TVR. Până astăzi nu a fost iniţiată o anchetă, deşi sunt gata să fiu martor în acest dosar".


"Mă adresez jurnaliștilor. Să știți că uneori nu primiți salariu la timp, deoarece patronii voștri nu au bani suficienți din publicitate. Dar nu aveți publicitate, deoarece 85% din publicitate este redirecționată în Casa Media. Să știți că imaginea Dvs. este cel mai de preț lucru, pe care îl aveți. Dacă vă anexați de acest Vladimir Plahotniuc, tot Dvs. o să pierdeți", a acuzat Paveliu.

sursa: Unimedia

0 Comments: